Contactformulier

    Veelgestelde vragen

    Je kan via dit formulier spullen aanmelden. Wij zullen je aanmelding dan verspreiden onder winkels bij jou in de buurt.

    Om meer informatie te krijgen over een product, kan je de knop ‘Stel een vraag over dit product’ gebruiken.

    Deze staat op elke productpagina. De vraag gaat dan rechtstreeks naar de verkopende winkel

    De verkopende partijen controleren bij voorhand, wanneer er producten ingeleverd worden, op scheuren, vlekken, geur, etc. Bij technische producten wordt er ook gecheckt of deze nog werken. Doordat er uitsluitend bedrijven op Kringshoppen verkopen wordt de kwaliteit gewaarborgd en gegarandeerd.

    Wanneer je het niet kan vinden op Kringshoppen, contacteer dan de winkel via het contactformulier. Door de omloopsnelheid zou het zomaar kunnen dat ze het ideale kringloopkoopje voor jou klaar hebben liggen. Als het product verschijnt in de zoekresultaten en de verkopende partij akkoord heeft gegeven is er zekerheid. Hetzelfde geldt wanneer je een fysieke tweedehands winkel binnenkomt 😉

    Dit verschilt per winkel. Neem voor de zekerheid contact op met de winkel of check het ‘Verzenden en afhalen’ tabje van de winkel of bij het product zelf.

    Jij als klant kan een product reserveren. Dit betekent dat je het product reserveert en kan laten versturen of ophalen. Daarna kan de betaling worden voldaan d.m.v. een betaalverzoek.

    Deze optie is beschikbaar omdat winkels potentieel het product niet meer op voorraad hebben.

    Je kan naast reserveren, als de winkel deze optie heeft, ook direct betalen via iDEAL.

    Voorafgaand kies je ervoor of je het artikel wilt laten versturen of dat je hem wilt afhalen in de winkel. Daarna kan je jouw kringloopkoopje direct via iDEAL betalen. 

    Wanneer een winkel geen IDEAL mogelijkheid heeft, kun je uitsluitend reserveren en achteraf betalen via contact met de winkel.

    Wij rekenen geen transactiekosten voor iDEAL betalingen. 

    Kringshoppen werkt samen met Mollie om de betalingen zo soepel mogelijk te verwerken. Mollie heeft een vergunning als betaaldienstverlener en voldoet aan alle wet- en regelgeving voor het verwerken van betalingen. 

    Hiervoor hebben wij nog geen geautomatiseerd systeem. Indien je je item wilt annuleren, stuur dan een mail naar de desbetreffende winkel. 

    Hoofdmenu

    Trustpilot