Contactformulier

    Veelgestelde vragen

    De verkopende partijen controleren bij voorhand, wanneer er producten ingeleverd worden, op scheuren, vlekken, geur, etc. Bij technische producten wordt er ook gecheckt of deze nog werken. Doordat er uitsluitend bedrijven op Kringshoppen verkopen wordt de kwaliteit gewaarborgd en gegarandeerd.

    Wanneer je het niet kan vinden op Kringshoppen, contacteer dan de winkel via het contactformulier. Door de omloopsnelheid zou het zomaar kunnen dat ze het ideale kringloopkoopje voor jou klaar hebben liggen. Als het product verschijnt in de zoekresultaten en de verkopende partij akkoord heeft gegeven is er zekerheid. Hetzelfde geldt wanneer je een fysieke tweedehands winkel binnenkomt 😉

    Dit verschilt per winkel. Neem voor de zekerheid contact op met de winkel of check het ‘Verzenden en afhalen’ tabje van de winkel of bij het product zelf.

    Nee, Kringshoppen is geen winkel. Kringshoppen is slechts een online verkoopplatform in de vorm van een tussenpersoon tussen de verkopende winkels en klanten. Wij beheren en onderhouden de website waarop dit mogelijk wordt gemaakt.

    Als het artikel nog niet is verzonden kunnen zowel de verkoper als de koper de bestelling annuleren via onderling contact.

    Voor nu werken we alleen met een reserveringssysteem. Jij als klant reserveert een product, waardoor de verkopende partij eerst in de winkel kan kijken of het product nog niet is verkocht. Daarna zet de winkel het gereserveerde product op afgerond en kan de betaling onderling geregeld worden. Dit is voor nu alleen onderling mogelijk d.m.v. een Tikkie of betaalverzoek of iets dergelijks. Binnenkort zullen er betaalmogelijkheden komen.

    Hoofdmenu